Tuesday, October 23, 2012

Takut Jarum

Alahai bila nak cerita pasal jarum ni pergh!!! rasa macam nak pitam pula krole... krole cerita ni pasal jarum yang doktor-doktor selalu guna untuk ambil darah tu ya, bukan apa risau krole kalau ada yang keliru dengan jarum jahitkah? atau yang sewaktu dengannya. Hari ini krole temankan isteri tersayang ke klinik ibu dan anak untuk periksa kandungan gula dalam darah, pergh!!! cuba korang bayangkan sepasang suami isteri yang dua-duanya takut jarum, hah!!! macam itulah krole dengan isteri tersayang tadi hahaha!!! depan doktor buat muka slumber je tapi sebenarnya dalam hati argh!!!, bab jarum ni lah yang buat krole tak berapa nak suka pergi ke hospital atau klinik-klinik kesihatan.

Apa-apa pun krole kan dah jadi ketua keluarga sekarangni so walaupun dalam hati ni takut sangat terpaksa juga buat muka cool depan isteri tersayang, hihihi walaupun adalah satu dua kali terpaling muka, bukan apa? cuma tak tahan tengok jarum yang besar-besar begitu argh!!! kena pula krole ni bila tengok darah mulalah rasa nak "black out" tu. Alhamdulillah semuanya tadi berjalan dengan lancar, dan syukur kandungan gula dalam darah isteri krole "normal" maksudnya baby dalam kandungan sihat walafiat yeah!!!. Oklah krole nak temankan isteri tersayang makan dulu, maklumlah gara-gara nak cek darah hari ini doktor suruh beliau berpuasa (kesiannya isteri tersayang). So happy blogging semua.





p/s : gua takut jarum!!!

10 Komen:

MéuzAngelo™ XXIII said...

aku tak takut jarum.. tapi tension la masa aku masuk sepital dulu medical assistant cucuk aku nak amek darah byk kali kot.. byk kali dia silap cucuk [link blog saya]

Unknown said...

Nak kena cucuk tu, tak boleh gelabah, takut salah cucuk urat lain pulak nanti. Better relek je .. =)

www.anastasyea.com

tips kecantikan said...

Jadi teringat saat masih kelas 6 SD.. kekeke

Unknown said...

alah krol.. den wife kerja nurse.. cek orang mengandung.. bab cucuk2 jarum nie den dah selalu kena.. dulu jer takut.. skrg dah biasa jer..

Crack said...

=="saya takut jarum, dulu time HIV test nak kawen, kena kutuk dengan nurse sebab bakal wife rilex aja, yang bakal husband..peluh basah baju...

krole said...

meuz=huhuhu pergh!!! seram bro~

krole said...

anastasyea=betoi2...krole pnah kna cucuk 2 3 kali sbab trlmpau glabah~

krole said...

tips kecantikan : huhu knangan pe tu ek?

inilah aku : pergh!!! wa respek sma lu bro~

crack=hahah..gua fhm prasaan lu bro~

Mia Liana said...

memang tensen kalau kena cucuk jarum. masa mengandung kan kena check up... huhuhuh

krole said...

mia : tu r..kesian wife~