Sunday, October 28, 2012

Jolok Buah Rambutan

Cuba tengok gambar kat atas tu pergh!!! ada gaya penjolok buah rambutan yang berjaya tak? hahaha!!! hari ini krole dan adik kesayangan Ranz pergi menjolok buah rambutan kat depan rumah. Seronok beb!!! biasalah bila dah besar panjang ni masa dengan adik-beradik ni kurang sikit, tak macam kecil-kecil dahulu so bila ada masa untuk benda macam ni pergh!!! memang berbaloi!!!. Sebenarnya kitaorang rancang aktiviti ni sepontan saja, ahli yang terlibat adalah seramai tiga orang saja iaitu Krole, Ranz, dan Aqila a.k.a merangkap anak buah kesayangan hahaha!!!

Setelah puas menjolok inilah hasilnya hihihi, banyakkan? ya yang korang nampak ni hanya separuh... di belakang kamera lagi banyak, cuma malas nak ambil gambar... nanti ramai pula yang cemburu miahaha!!!

Yah!!! inilah ahli-ahli yang terlibat dalam aktiviti menjolok buah rambutan pada hari ini... kecuali domo tu ya. Dia tu tumpang glamour kitaorang je hihihi.

Dan setelah selesai kitaorang jual pula buah rambutan tu, hihihi taklah krole bergurau saja, sebenarnya gambar ini kena kandid sewaktu dalam perjalanan nak balik rumah, rasanya dalam banyak-banyak entri krole entri kali inilah yang paling banyak gambar (lepas geram) huh!!! best juga kan? oklah krole nak layan rambutan dengan isteri tersayang so happy blogging semua.




p/s : sedapnya rambutan~ 

11 Komen:

zila manaf said...

ce doryan plak ;p

Miss A said...

lamaaa tak makan buah rambutan! lol

bw here,hai awak :)

shaiful zaidi said...

apasal tak panjat saja?...hehehe

tirahzairi said...

nyum3...nak nak nak!

krole said...

Zila : pergh!!! kalo doryan camne nak jolok tu wak?

Miss A : best wak..cedapnye

shaiful : berat badan tak mengizinkan bro~

tirah : hihihi bule..mai r sabah~

Sa Michaisi said...

hihihi , sedaaaaaap ! Untunglah

Awana Suzanna said...

wahhh sedap nie makan buah rambutann!!! lama xmkn.. kena cari gak...

caliph shuriken said...

wktu sy kecik2 dulu, klau musim rambutan kami wt jem rambutan byk2 ^^

krole said...

Sa Michaisi : mmg pong ngeee~

Awana : huhu carik jgn tak cxarik wak~

caliph : wuahh terornye brader caliph..camne tu ek?

hnahdy said...

buah rambutan atas pokok kat kampung hana semuanya rendah2 xyah jolok2.hehe

caliph shuriken said...

krole: actually, pak ngah sy sediakan jem rambutan tu.. sy rasa dia kumpul semua rambutan, buang biji & proses mcm jem biasa *sori sy x tau cmner diorg proses, huh...