Monday, June 28, 2010

20 tentang saya.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger2...okai,hari ini krole nak jawab tag yang diberikan oleh adah (tq yer wak heeee).sebelum itu krole ingin memohon maaf banyak2 kepada adah sebab lambat nak buat tag ni yer...20 tentang saya???hummmmm....banyak juga ni...so untuk memudahkan...krole buat macam kat bawah ni,harap adah berpuas hati yer...




p/s : wuahhh siap da satu,kepada member2 yang tag or bagi award kat krole harap sabar yer...krole akan buat satu2...tungguuuuuuu...:)

5 Komen:

Myfrin's story said...

Salam, dik krole. Adik macam anak sulung saya, suka simpan anak patung, hehe...

krole said...

heheheh...kantoiii...:)

M a W a D D a H said...

thanks krole jawab tag adah...weee...:)

krole suka gelap? siang mesti tak suka kan..:p

simpan anak patung?? hehehe..dh berapa dah kumpul anak patung tu? 1 almari? hehehe...

pandai nangis...ermmm...hehehe

Norhayati Rostam said...

Suka~ Line 1st, 2nd, 3rd, 4th,5th.
tapi line 6 tu kan setuju n sesuai sangat2 la ngn krole.wahaha.

krole said...

mawaddah=heheheh...takot sunburn wak ngeee...
=krole suke kumpul ank patung cam spongebob n manyak g..:)

norhayati rostam=tq wak...heee...