Wednesday, February 12, 2014

Telefon Jatuh Sakit

Assalamualaikum... yes! akhirnya dia buat hal juga ahahaha!. Tengok tajuk mesti boleh buat peminat gadget gerun kan?. Ni nak cerita ni... semalam waktu krole tengah guna telefon kesayangan tiba-tiba... pup! meletop? jatuh?... hihihi taklah... tiba-tiba skrin jadi gelap pergh! kelam-kabut krole dibuatnya waktu tu... mana taknya... nak beli baru tak mampu... so waktu pulang ke rumah terus krole mengadu kat Mrs. krole. "uwah...! uwah...! ayang...! telefon abang rosak" hahaha! ok! yang bab menangis tu tak ada... saja tambah-tambah.

Dengan tenang Mrs. krole menjawap "abang ni pun... kan telefon tu masih ada warantty". Bling (terus timbul icon lampu atas kepala)... kira macam dapat ilham da... So pagi tadi krole terus ke samsung centre. Alhamdulillah... doktor samsung kata telefon krole sakit biasa saja. "oooo... ini tak ada masalah tuan... dia punya *&&^%$ (tak ingat namanya) je yang rosak, kami akan ganti baru" kata doktor samsung tadi. Pergh! lega hati nurani ni beb!. So hari ini telefon krole ditahan dihospital samsung, kata doktor samsung... esok dah boleh ambil yeah!. Hahaha! so hari ini... krole kembali ke zaman batu (amboi). Oklah tu je nak cerita pun... moral of the story... jagalah gadget anda sebaik mungkin huhuhu. Happy blogging semua.


p/s : gatal pula jari ni nak slide-slide telefon~

4 Komen:

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...krole,

ingat siapa yang sakit tadi.. rupanyer hpone kamu..ooooo buat suspend aje..

mselim3

el said...

kann dah biasa slide2 tepon samsung tu terslide2 kat tepon zaman batu kahkahkahkahhhhhhhh
iols ritu pun cam kelakar giler ok
iols nak amek tepon sekali iols slide2 lah kan..tetiba
lohhhhhhhhh calcalutor derrrr kuikuikuikuitat

Cikgu Norazimah said...

mmg seksa kalau hp jatuh sakit..huhu

Shark Kay said...

naseb baik x masuk icu fon tu..
heheh..