Friday, December 23, 2011

Untuk Sementara Sahaja

Wuah!!! hari ini meriah pula rumah krole ni dengan kehadiran kawan-kawan rapat yang ingin mengucapkan selamat tinggal kepada krole hehehe... walhal flight krole esok? hihihi tapi tak apalah mungkin diaorang takut tak sempat esok kan? lagipun mereka semua berkerja esok!!! thanks guys. Apa-apa pun setakat ini krole rasa semua barang-barang penting yang krole nak bawa balik kampung telah berjaya dimasukkan ke dalam kotak!!! tapi petang ni rasanya krole kena double check! mana tahu ada lagi barang-barang yang krole terlepas pandang. Ohya sebenarnya krole ada pengumuman penting nak bagitahu semua.

Mesti ramai yang perasan kan? ruang chat di dalam blog ini telah di buang tapi korang semua jangan silap ianya hanya untuk sementara diatas sebab-sebab tertentu yang tidak boleh dielakan. Krole mohon maaf diatas segala kesulitan ini, namun ini bukannya bermaksud krole nak stop blogging atau apa-apa pun? krole tetap akan selalu update blog ini dikala ada kesempatan harap korang semua masih lagi sudi datang ke teratak karya krole ni hihihihi.

Ni krole nak kongsi gambar duit terbaru yang dikeluarkan bank negara kita, nak dijangka akan mula diedar pada tahun 2012 pergh!!! siap ada note RM20 (warna kuning), sebenarnya krole dapat tahu pasal ni pun waktu blogwalking kat blog member-member. Ramai dah tahu rasanya kan? apa-apa pun happy blogging semua.



p/s : duit-duit!!!

10 Komen:

Fizfai said...

terbang gi mana? fiza xtau pape pulak, huhu

Amyna said...

yeayy! dah pindah kk. Ada rezeki boleh la kita bertentang mata kan krole. Bawa isteri mai jenjalan ke sini... hehehe!

Melati Qistyna's Mummy said...

akak ada tgk kat buletin ritu... :)

selamat pulang berjumpa ngan isteri ngan keluarga ye.... happy holiday.... :D

Anonymous said...

ramai teruja rm20 kuning tuh.hihih

cepat2 letak shout box baru ye.

Seri Bahasa said...

macam warna pelangi dah duit malaysia ni...comel2 belaka...

krole said...

fiza=terbang dalam dunia maya ni yeah!!!

krole said...

amyna=insyallah pren...kalo ada rezeki msti jmpe jgk~

krole said...

melati=bukan holiday kak..pndah terus~

krole said...

Maya=insyallah wak...yeahhh!!!

krole said...

seri=huhuhu cumelkan?