Friday, September 9, 2011

Terharu Dengan Member Blogger

Rindunya dengan dunia blogging ini... mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa krole tak update lagi buat masa sekarangni kan??? mesti banyak persoalan yang bermain difikiran korang kan??? (huhuhu adakah???) sebenarnya buat masa ini krole terlampau sibuk terikat dengan kerja dan mengurus majlis perkahwinan krole??? ya betul dalam masa 2 minggu lebih lagi kot krole secara rasminya akan bergelar seorang suami yeah!!! tapi pergh!!! bila duduk jauh ni kelam-kabut jadinya krole dan tunang tersayang mengurus benda-benda yang penting contohnya seperti pelamin... nak cerita pun malas ngeee.

Tapi semalam terkejut krole dengan satu panggilan dari no yang tidak dikenali... sekali krole angkat pergh!!! memang terharu sangat, rupa-rupanya ia adalah panggilan dari salah seorang member blogger krole. Setelah meminta maaf dan menerangkan berkenaan tak kenal no telefon tu (hanpon kena virus, so format... hilang semua no) huhuhu lain kali savelah kat sim card ya~ kepada member tersebut terima kasih kerana sudi telefon dan bertanya khabar ya krole hargai sangat... ini pun krole curi-curi masa nak update... tapi apa-apa pun happy blogging semua.



p/s : sayang korang semua~

13 Komen:

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt pengantin baru krole..

cik panadol said...

congrate in advance!

Chuu Muqhlis said...

bakal jd suami org h0h0.,
semoga semuanya berjalan lancar ye krole

MiJiE BLoG said...

Wah krole dah nak jdi suami org yer..congrate yer krole..:)

Anonymous said...

oh pkcik krole dah nak jadi husband org. auwwww
hehe.
semoge berjalan lancar~~

Maira Quee said...

wah!!bakal menamatkan zaman bujang..patutlah lame hilang ingat x kenal MQ da..huhu..Selamat pengantin baru..Gd luck ye..moga semua lancar..

krole said...

nuyui=thank wak~

krole said...

cik panadol=thank wak~

krole said...

chuu=thanks chuu hihi~

krole said...

mijie=thanks mijie~

krole said...

silah=huhu ye pakcik nak kawin da~

krole said...

MQ=srius wak..krole masih knal..sje kate camtu aritu..thanks ye~

caliph shuriken said...

congratz krole ^^