Wednesday, September 21, 2011

Seramkah Akad Nikah

Kebelakangan ni tak tahulah krole nak kata macam mana??? disebabkan terdengar beberapa cerita pengalaman member krole semasa bernikah yang rata-ratanya boleh membuatkan bulu roma krole meremang seremang-remangnya!!! timbul pula perasaan takut, gabra, cuak dan sebagainya didalam hati ini kerana takut akan mengalami peristiwa yang sama seperti mereka uwah!!! dan disebabkan terbawa-bawa perasaan takut ini mulalah krole mencari maklumat kat dalam internet ni huh!!! sekali krole tengok video akad nikah yang diupload di youtube pergh!!! memang seram o!!! hinggakan ada satu video ni waktu akad merapu-meraban je dia jawap.

Huh!!! so krole harap bagi member-member blogger yang dah berkahwin tolonglah kongsi sikit pengalaman korang dengan krole ya!!! cuak tahap cipan dah ni!!! tarikh pun makin dekat!!! hehehe ohya yang belum kahwin pun sekiranya mempunyai pengalaman melihat akad nikah (adik beradik kahwinkah?) kongsilah juga ya, apa-apa pun happy blogging semua.



p/s : aku terima nikah...

18 Komen:

.: iEyLa :. said...

gudluck krole.. ;)

ahmoy said...

taon lepas kakak aku mnikah. pengantin lelaki okei jeh, tapi abah aku pulak yg xley ingat skrip nak wat akad tu. hahaha sume gelak.. :D

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?8bad5c35e96ed17d4b3e79619c3a2587

Nanie said...

hehehe... belum cuba belum tahu la...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehehe...berdebar2 ke awak?

caliph shuriken said...

seram sjuk kn krole.. apa2 pun hafal nama penuh bakal isteri awal2, nti x laa silap sebut, hukk...

blog-tips-kurus said...

betul la tu, macam entry saye.. hehe!

eiela said...

nak kahwin dah ek, huhu banyakkan bertenang. jangan gabra sgt nanti, kang bergetar kepala lutut.

khairul said...

singgah lepas terok kena hacked

eRza farEeha said...

wahh..krole nk kawen da..
semoga berjalan lncar ok..hee..
semoga berbahagia..:)

krole said...

Ieyla=thanks wak~

krole said...

ahmoy=glup!!!

krole said...

nanie=huhuh ye

krole said...

LM=ye wak...berdebar2 ni

krole said...

caliph=insyallah caliph...nasib nama tunang krole pendek je~

krole said...

tips=huhuhu

krole said...

eiela=dah bergetar pon wak~

krole said...

khairul=cian bro..kuang asam r sapa yg bat camtu~

krole said...

erza=thanks wak..doa tu..amin~