Saturday, September 17, 2011

Hantu Bedak Sejuk

Ini bukan cerita rekaan atau mitos semata-mata, cerita yang kejap lagi krole nak ceritakan adalah berdasarkan pengalaman krole sendiri. Dan pengalaman ini baru saja semalam krole mengalaminya!!! wuahahah!!! (gelak seram), Nak dijadikan cerita disebabkan muka krole bermasalah sekarang ni dan atas nasihat member-member. Krole mula berjinak-jinak memakai bedak sejuk semasa hendak tidur hihihi (biasalah nak kahwin katakan~) seperti biasa sebelum tidur krole akan menepek bedak sejuk kat muka dan sambil menunggu ianya kering krole akan duduk depan laptop.

Entah macam mana tiba-tiba semalam ada member krole datang rumah dan kebetulan pula pintu rumah tak berkunci waktu tu, so dia main masuk je... waktu tu keadaan memang amat gelap sekali kerana krole dah off semua lampu, bilik krole seram-seram gelap begitu disebabkan cahaya dari lappy kesayangan. Member krole tadi pun memanggil krole, krole sahut dan menyuruhnya masuk ke bilik. Apabila member tadi dah masuk dia pun terus mendapatkan krole... sekali krole toleh pergh!!! terkejut babun dia!!! hahaha!!! menjerit-jerit budak tu hahaha!!!.

Hantu!!! hantu!!! hantu!!! dia menjerit sambil menutup mukanya hahaha!!! dipendekkan cerita setelah keadaan dah kembali tenang kitaorang gelak sampai ke pagi ups!!! bukan sampai ke pagi betul-betul ya maksud krole gelak sampai puas lepas tu krole tidurlah tamat!!! ngeee~ moral cerita ini kalau pakai bedak sejuk jangan pakai tebal-tebal nanti orang budget hantu pula hahaha!!! happy blogging semua.



p/s : sejuknya!!!

8 Komen:

i am S!L4H.. said...

haha, btol. mlm2 org pakai bedak sejuk mmg tersentap kejap kalo tengok.

M a W a D D a H said...

kesian kt member tue..haha

THE LEKAT LEKIT STORY said...

bedak sejuk ni ada yang kata x bagus pakai bawak tido sbb dia menutup liang roma. seeloknnya masa nak tido, cuci muka, sapu toner.. then tido tak payah pakai apa2 utk bg kulit bernafas..

mish cokat said...

muahaha. kesian kawan krole tuh. seb bek tak sampai tahap terkucil dy. hha

krole said...

silah=huhuhu pakcik jd hantu bedak sejuk ngeee~

krole said...

adah=huhu msti trauma~

krole said...

lekat lekit=tol ke wak???tp krole tngok okai je..makin surut jerawat ni~

krole said...

mish coklat=huhu tau xper wak~hahaha!!!