Thursday, September 22, 2011

Two More Days

Pergh!!! tajuk bahasa inggeris tu!!! ya!!! seperti tajuk diatas krole akan bertolak ke negeri dibawah bayu pada hari ahad ni (tolak hari ini). Krole ada masa dua hari lagi sebelum krole berjumpa semula dengan tunang krole yang tersayang, dan kita orang ada seminggu lebih lagi bergelar suami isteri yang sah, alhamdulillah lama juga penantian kita orang untuk sampai ke hari ini. Dan syukur setakat ini persiapan yang dibuat berjalan dengan lancar seperti kereta F1 yang tengah berlumba di litar. Dan terus terang krole kata, jasad krole je ada kat sni tapi fikiran dah kat kampung.

Terlampau rindu sangat dengan keluarga dan semestinya tunang tersayang, harap-haraplah lepas ni pun semuanya berjalan dengan lancar... Biasalah bila darah manis ni, ramai yang kaitkan akan diduga bermacam-macam, harap-haraplah semua ok~ insyallah. Happy blogging semua.



p/s : yeah!!!

9 Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga semuanya lancar.sbgi sahabat saya gembira utk awak

Izzuddin Fauzi said...

Sweet :D
Semoga berbahagia... :D

MAYA_mustwany said...

so sweet..semoga perjalanan dan urusan berjalan dgn lncar. happy +++ dpt jumpa org2 trsyg.he2.

Melati Qistyna's Mummy said...

Owh, bakal pengantin br la ni ye, mg semuanya berjln spt dirancang...... :)

krole said...

LM=wuah thanks wak~

krole said...

izzudin=thanks bro~

krole said...

maya=thanks wak..krole hargai sgt~

krole said...

qystina=insyallah wak~

ASSOYFINGER67 said...

Salam buat krole...Selamat bergelar seorang suami..Selamat Pengantin Baru..hanya doa dapat aku berkan buat kao agar segalanya di mudahkan Allah semuanya....jangan lupa nanti post gambar dan "man-man" yer haha!