Tuesday, September 13, 2011

Nak Tutorial Tak

Bosannya hari ini...!!! tak tahu nak buat apa? nak basuh baju dah beres dah pagi tadi... nak sapu rumah dah beres juga... nak baca buku semua buku krole dah baca kat rumah ni... nak makan dah melantak dah tadi... aduh!!! nasib baik ada blog ni bolehlah krole memerah sikit otak yang dah beku ni hehehe. Korang sihat tak??? dah makan belum??? huhuhu nampak sangat krole tak ada idea sekarangni, baru-baru ni krole dapat mesej yang amat menyenangkan hati krole yang tengah gundah gulana ni. Mesejnya berbunyi begini "krole!!! bila nak buat tutorial lagi???" pergh!!! ada request nampaknya.

Insyallah tak lama lagi krole akan aktif semula dalam berblogging ni, maklumlah sekarangni krole tengah sibuk dengan persiapan menjadi suami orang heeee~ namun lepas semuanya setel krole akan berblogging seperti biasa, dan kepada member-member yang minta tutorial tu nanti krole buatkan khas untuk semua ya. Banyak ni tutorial yang krole belum buat lagi, tunggu ya!!!. Happy blogging semua.




p/s : eh??? bunyi kompangke tu???

8 Komen:

.: iEyLa :. said...

tu lah..lame krole senyap je..
busy ek..xpe2..hehe

Wen said...

bagi tutoriol apa lg lepas ni? hehehe

blog-tips-kurus said...

yelah.. tunggu la ni..
(bakal pengantin yg super bbz ni..)

MAYA_mustwany said...

ohhh da nak kawin..mesti ujg tahun ni..hu3..taniah2..tak pe,setel dulu mana yang penting.

krole said...

Ieyla=huhu sory ye wak..jarang da dpt update

krole said...

wen=insyallah akn ada..nntikan ya~

krole said...

tips=huhuhu tq ye tips

krole said...

maya=tak...ada 2 minggu lebih g