Saturday, September 10, 2011

Raya Pun Sebulan

Disebabkan krole tak dapat balik raya tahun ini, langsung tak ingat dan tak nak tahu sekarangni hari raya keberapa??? tapi rasanya macam dah lama kan??? tapi... meriah raya ni krole tengok tak pernah kurangkan??? biasalah puasa sebulan raya pun sebulan kan hahaha!!! ini bukan ayat krole ya, krole dapat ayat ni pun lepas dengar orang sembang-sembang kat kedai kopi hari tu. Tapi ada betulnya juga kata dia, sebab kat kajang ni boleh kata tiap malam orang masih main mercun pergh!!! meriah pula krole tengok dan bertambah rindu pula kat kampung.

Uwah!!! sedihnya!!! bila tengok orang semua bergembira dengan keluarga masing-masing timbul pula rasa cemburu kerana krole tak dapat beraya dengan keluarga tahun ni uwah!!! kesimpulannya raya tahun ini memang sedih uwah!!! happy blogging semua.



p/s : jom menangis!!!

6 Komen:

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

blog-tips-kurus said...

tak balik?

khairul said...

aku rasa raya thn ni x meriah la ..ntah kenapa

krole said...

wanita2u=wuahh!!! insyallah kalo ada ksempatan~

krole said...

tips=tak balik uwah!!!

krole said...

khairul=sebab kta x blk bro!!! uwah!!!