Friday, September 23, 2011

Iklan Ubat Kuat

Benda ini rasanya bukan sesuatu yang baru bagi kita semua rasanya, kerana kalau korang semua perasan iklan-iklan ubat kuat seperti diatas memang bersepah kat luar tu, tempat-tempat yang selalu menjadi mangsa untuk iklan-iklan seperti ini adalah seperti bus stop, pondok telefon, papan tanda jalan dan banyak lagilah contohnya seperti diatas pergh!!! kat pokok pun sempat lekat, yang krole pelik kenapa pihak yang tertentu seperti tidak mengambil peduli akan hal ini seperti dibiarkan begitu sahaja??? kenapa ya??? aduh!!! sedih betulah!!! bayangkanlah kalau anak-anak kecil terlihat iklan-iklan seperti ini dan bertanya "ayah, ubat kuat lelaki tu apa???".

Tengok kat atas ni!!! pergh!!! dibiarkan saja iklan tersebut disana!!! pelikkan!!! ini boleh dikira vandelisma juga ni tapi langsung tak ada tindakan??? oklah malas nak ulas panjang tentang perkara ni nanti krole yang kena pula hehehe... Happy blogging semua.



p/s : ubat kuat!!!

9 Komen:

Renjer Sungai said...

ubat kuat hahahaha.... ^_^

izzuddinfz said...

Hang bleh order la tu :D Hahahaha :D

nurkaloi said...

better kalau msyrkat kiter lebih peka
lau nmpak menatang tu cabut jer laaa
eghhh

♥NuR SyAFiQah♥ said...

tw xper..bersepah la aku tengok iklan ubat kuat ni..erk -,-

krole said...

renjer=huhu mmg kuat ngee~

krole said...

izzudin=huhu xnak r bro ngee~bahaya tu

krole said...

nurkaloi=yes wak krole stuju

krole said...

nur syafiqah=huhu tu r wak..byk sgt

Anonymous said...

da banyak da..bila pihak berkuasa cabut,mereka tampal balik.now bukan takat tampal kat pokok jew,tiang lampu punya tinggi pun sanggup ikat dengan dawai n paling blurr bila mereka wat cop besar kat batu hiasan kat flyover.ha3.