Friday, May 28, 2010

About Me.


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca-pembaca blog kroleZONE. Terlebih dahulu saya ingin memperkenalkan diri, nama saya Md. Khairul Mukhlis Bin Jusih. Seorang blogger yang suka bercerita tentang apa saja yang terlintas di kepala otaknya hahaha!!!, saya sudah berkahwin dan permaisuri hati saya adalah Zianah Binti Mohd Yusof (i love you dear). Tujuan penubuhan blog ini adalah untuk menjadi sebuah platform kepada krole untuk berkarya iaitu dari segi penulisan/penyampaian. Nak kata hebat tak adalah sangat, cuma orang kata sambil mengasah bakat. Manalah tahu satu hari nanti kena ambil berkerja kat mana-mana syarikat media cetak kat tanah air hahaha.

Saya sangat minat kepada Domo. Boleh kata dari tahun 2005 kot? bila cerita mengenai koleksi hihihi, senang cerita sampai Mrs. Krole marah kadang-kadang. Bukan apa, krole ni manusia biasa seperti orang lain juga yang mempunyai minat terhadap sesuatu. Nasib baiklah lebih minat kepada benda ni, kalaulah minat kepada benda-benda yang mahal lagilah susah... contohnya seperti GOLF pergh!!! rasanya sebatang kayu golf tu 2 bulan gaji krole kot?.

Oklah malas nak cerita panjang, terima kasih kerana sudi datang ke kroleZONE, krole harap anda semua terhibur dengan karya-karya yang krole sajikan. Apa-apa pun jom terbang-terbang.


p/s : salam perkenalan~

11 Komen:

supergassoline said...

ahahaa~
chumill jep pgg pyung tuh...
hehee

:))

Sher said...

baru baca yg nii..semat jgk pakai payung kuning tu..hee..

Kiwi Zwane said...

tq 4 following ma blog^^
i follow u back..hihi

pN.rOs said...

muda nya dia heheheh

Henry Zackery said...

salam krole :) sory aku memang bz sgt, nak online skrg nie memang susah. nanti kalau aku da betol2 free aku dtg semula sini. nak update pun x de mase T__T nice 2 know u..mcm mane prkmbangan anonymous ari 2 ?? huhu

ChocStrawberries said...

wee.. maceh terbang kat blg kiter. cumel jer orgnye.. follow u.. follo me back later k..

syazana said...

Dahlama tak blogwalking kat sini. Rupanya dah berumah tangga. Dulu selalu bw sini hahaha.

Fathin Roslan said...

Terbang2 di sini balik^^

remi said...

wau....

xxxxvb said...

selamat berkenalan krole..azuria dh follow #2622

Unknown said...

datang lawat sini ..

saya pun org beaufort juga bah .. hehe ..