Friday, September 28, 2012

Pembentangan Bajet 2013

Kalau krole tak silap petang ini akan disiarkan secara langsung kat televisyen berkenaan "bajet 2013" kan? wuah!!! mesti ramai yang menantikan saat ini kan? khususnya kepada penjawat-penjawat awam di Malaysia ni. Bagi krole... krole harapkan satu saja walau apa pun yang akan dibentangkan atau apa pun keputusan yang dibuat... haruslah menjamin akan kesejahteraan rakyat terutamanya golongan kebanyakkan macam krole ni. Ini asyik naik je!!! barang naik!!! minyak naik!!! gula naik!!! dan rakyat pun naik jua, tapi bukannya naik taraf hidup... naik hangin adalah!!! hahahaha.

Kalau nak ulas lanjut berkenaan bajet 2013 ni hm... tak payahlah kot, bukan apa... krole tak reti. So kepada yang dah menanti kat depan televisyen tu di harap bersabar dan dengar betul-betul apa yang hendak disampaikan... Oklah krole out dulu, happy blogging semua.



p/s : harap harga minyak turun~

2 Komen:

MRS Rongoks said...

jgn naik lgi sudah la barang2.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

harga dula naik so pasni jom minum air mineral byk2