Thursday, September 6, 2012

Macam Pernah Berlaku

Petang tadi krole sibuk merepair kereta bersama adik-beradik krole... tapi tak adalah sangat kitaorang buat tu cuma tukar "hos" dari radiator kereta ke tangki simpanan air tu??? hihihi nak cakap pun krole tak berapa nak reti, bukan apa kitaorang ni bukannya pandai cuma "pandai-pandai" hihihi... tapi bukan itu yang krole nak cerita, ada situasi tadi krole terkejut tahap cipan punya kerana tak tahu kenapa??? krole terasa seperti krole pernah lalui dah situasi tadi tu? maksud krole aktiviti merepair kereta dengan adik-beradik tu? benda ni datang tiba-tiba pergh!!! waktu tu macam krole dah tahu apa yang akan mereka buat??? apa yang mereka nak kata??? huh!!! tapi krole buat diam je.

Mungkin inilah yang orang selalu kata "deja vu" tu? wuah!!! dalam hayat krole baru kali inilah krole merasa benda "deja vu" ni. Betulah!!! terasa macam kita dah pernah lalui benda tu??? terasa macam dalam filem??? alamak!!! tak ingat pula tajuk movie tu!!! apa tajuk movie tu ya??? yang pelakonnya nicolas cage tu??? hm... tak ingat dah krole, yang krole tahu movie tu mengisahkan dimana dia boleh melihat masa depan pergh!!! oklah out dulu, so happy blogging semua~ sila klik sini




p/s : misterinya~

3 Komen:

Crew Fathi said...

Hahaha.. mcam2... ^_^

krole said...

crew fathi=

krole said...

crew fathi=huhuhu mcm2 le...prnah alami ke bro?