Thursday, October 27, 2011

Tak Dapat Tidur

Huah!!! mengantuknya!!! nak tidur tapi tak boleh pula!!! mesti ramai yang kata masih awalkan??? tapi bagi krole waktu ni dah teramat lewat sekali, krole kan kerja malam minggu ni so tidur waktu siang ni adalah perkara yang wajib, biasalah kena cover balik masa tidur semalam yang dihabiskan dengan menjalankan pekerjaan. Tapi tak tahu nak kata macam mana??? nak kata orang ganggu??? tak ada pula... nak kata tak mengantuk??? mengantuk juga... tapi mata ni tak dapat nak lelap??? aduh!!! kalau tak dapat tidur, alamatnya macam zombielah krole masuk kerja malam ni hahaha... korang ada tak petua-petua untuk melelapkan mata yang susah nak tidur???

Kalau ada tolonglah kongsi dengan krole kalau tak... tak tahulah kerja malam ni macam mana??? alamak!!! dah pukul 3 petang dah!!! aduh!!! macam mana nak buat ni... jangan petua yang korang nak bagi tu hantuk kepala kat dinding sudah heee, happy blogging semua.



p/s : owh mata...lelaplah~

8 Komen:

Liyka said...

kita mghadapi masalh yang sama . huhu . tp baru2 ni dah boleh atasi sbab piqa salu jogging . bila badan penat mata pun ngantuk .

sarah mohamad said...

jogging salah satunya! bila badan penat, letak je kepala automatik akan tertido!

eRza farEeha said...

selamat pngntin baru krole..hehhe..:)

krole said...

Liyka=thanks wak..nnt krole cube~

krole said...

sarah=wuah!! nak cube r nnt~

krole said...

erza=thanks wak hehehe~

Melati Qistyna's Mummy said...

Selamat pengantin br.... Aik, dh ade org sebelah pon xleh tido.... :)

krole said...

Qistyna=huhu krole duk jau ngan isteri