Saturday, October 29, 2011

Malas Nak Keluar Rumah

Aduh!!! sedih betulah bila baca tajuk kat atas tu, hehehe... tapi ianya bukan rekaan semata-mata, ini adalah kisah benar dari krole pergh!!! macam cerita mistik pula??? sebenarnya tak tahulah krole nak kata macam mana??? dua tiga menjak ni krole memang tak ada mood nak keluar rumah asyik duduk terperap kat rumah ni je. Kalau keluar pun sekejap je dan bersebab contohnya nak beli barang rumah, kalau nak keluar-keluar makan-makan, lepak-lepak atau apa-apa pun aktiviti yang krole biasa buat sebelum ni memang taklah. Sekarangni krole lebih suka menghabiskan masa dirumah.

Adakah krole dah boleh dikategorikan sebagai "otoku" macam dalam cerita "densha otoku" tu??? hehehe... ramai juga member dah tegur perubahan krole ni, hehehe sayang juga diaorang kat krole??? uwek!!! wei!!! siapa muntah tu??? oklah malas nak melalut panjang, apa-apa pun happy blogging semua.


p/s : mood duduk rumah je~

10 Komen:

shahdiana said...

mana nak keluar dok bz updated blog kot...:D

Chuu Muqhlis said...

sbb dah ade org rumah kot :P

Fendy said...

musim ujan susah nk kuar....

rasta said...

rasta kluar jugak...
bawak lp kecik je...leh cari ilham kat luar

ASSOYFINGER67 said...

salam..ha..itulah bezanya bila dah berdua!

krole said...

shahdania=huhu...ye ke~

krole said...

chuu=tpat skali~

krole said...

fendy=huhu tu r bro..sian kte mat moto ni~

krole said...

rasta=wuah bgui2~

krole said...

assoy=bru skangni krole terasa adus..sakit rupenye assoy~