Thursday, June 7, 2012

Untuk Dia

 Sekarangni krole asyik dengar lagu Saleeq and Najwa ni je pergh!!! memang layanz siot!!! lagu "untuk dia" sememangnya dapat menarik hati krole yang suci ni untuk terus mendengar tanpa mengenal erti boring miahahahaha!!! krole pun tak tahu kenapa ya? suka sangat-sangat dengan lagu ni. Mungkin kerana liriknya kot? ohya!!! mesti ramai yang tertanya-tanya kan kenapa krole lama tak update, bukannya krole hilang minat ke apa? cuma biasalah krole kan sekarangni dah bergelar seorang suami yang solehah hihihi... banyak tanggungjawab yang krole kena tunaikan contohnya seperti mencari rezeki dan banyak lagi.

Maklumlah masa muda ni lah krole berhempas pulas memerah kudrat yang ada untuk mencari rezeki agar selesa di masa hadapan nanti insyallah amin. Lagipun krole ada beberapa halangan sikit untuk update blog ni, hihihi halangan yang utama adalah benda alah yang dipanggil INTERNET. Adoi sedih krole nak cerita, kat rumah krole ni mana ada internet biasalah baru mendirikan rumah tangga ni budget belum nak ok lagi. Akan datang nanti mungkin krole akan ambil streamyx kot (kalau mampu) itupun mesti dapat persetujuan isteri krole yang tersayang, malklumlah bila dah kahwin ni tak ada dah istilah aku.. aku... kau... kau... apa-apa perkara pun kita mesti bincang bersama pasangan kita kan?

Oraitz rasanya krole nak out dah ni, update ni pun saja nak hilangkan rasa rindu kat hati ni ngeeee~ ohya sebelum krole terlupa thanks ya kepada member-member semua yang sentiasa membaca karya krole kat sini, realy love you all. Oraitz happy blogging semua.


p/s : kuatkan radio...kuatkan radio...

3 Komen:

ASSOYFINGER67 said...

Assalam....buat sahabatku Krole yang sentiasa diingati....moga sentiasa ceria dan dalam keadaan sihat,bahagia...wahhhh...lama tak borak!Apapun kao tetap diingati!

krole said...

hahaha...thanks brader assoy...xpa2...ble ada msa nnt kte smbang pjg2~

krole said...

hahaha...thanks brader assoy...xpa2...ble ada msa nnt kte smbang pjg2~