Saturday, April 2, 2011

Ceritera Maharaja Lawak

Sekarangni satu fenomena baru melanda negara kita!!! tapi rasanya ramai dah tahukan??? pasal krole tengok banyak blog-blog ditanah air kita ini menyatakannya~ hah!!! betul maharaja lawak!!! malam ini krole bukan nak cerita siapa yang terbaik diantara para perserta pertandingan ini kerana bagi krole mereka adalah diantara yang terbaik!!! kerana para perserta pertandingan ini dipilih dikalangan pemenang dan finalis-finalis program raja lawak yang amat terkenal dalam mencari bakat seorang pelawak. perghhh!!! semalam merupakan pembukaan tirai bagi program maharaja lawak ini dan seperti dijangkakan semua memang mantap!!! gelak guling-guling krole tengok ahaks~ tapi sebelum mulanya program ini krole dah ada perserta yang krole minati dan krole harap mereka akan sukses dan berjaya merebut gelaran berprestij ini iaitu maharaja lawak. bukan senang o00oo0 nak dapat so harap diaorang ni akan gigih berusaha mencari idea-idea baru dan membawa nafas baru kedalam industri lawak negara kita.

hehehe~ nak tahu siapa yang krole pilih??? cuba tengok banner kat atas tu!!! hahaha... betul...!!! walaupun ramai yang berpendapat persembahan mereka semalam amat mengecewakan krole tetap sokong mereka go... go... jozan!!! krole tak tahu nak kata macam mana??? cuma krole suka tengok telatah mereka berdua ni... lawak sangat!!! cuma mungkin semalam mereka nervous kot??? lama dah tak bertanding kan??? ngeee~ apa-apa pun all the best untuk diaorang!!! kalau korang terlepas tonton semalam... dan nak tengok sekarangni sila klik sini untuk menonton video maharaja lawak minggu pertama.



p/s : lawaknye~!!!

16 Komen:

TS said...

nak layan!!!
tapi ke tgk siaran tertnda la..huhu

Nobita Sensei said...

nabil pun lawak jugak bagi gua.

Ustaz Love said...

shoutbox takleh kuar.. camne nak menembak? huhu

zazaw said...

sedih oo tak dapat tengok
haihh

Anonymous said...

hahaha,,,,jozan kena marah =D

mamat khalid : tu je bole buat?

haha,,

missepafazwin said...

jozan the best! yeay! :)

krole said...

iEyla=utamakn perkara pnting dulu ye wak~gud luck~

krole said...

nobita=sememangnye bro ahaks..aksi rewind dia smlm mmg xle blah~ahaks

krole said...

ustaz=ce try ce try g hehehe~

krole said...

zazaw=wuahh nape~???

krole said...

cantek=huhu tu r..cian jgk tngok muke dorang hee~

krole said...

miss epa=wuahhh!!!penyokong jozan jgk ek wak~yeahhh!!

Lydia Miza said...

saya tak dpt tgk..huhu

Dzu Aamal said...

haha.. sy pun ad buat entry pasal kecewa dgn jozan.. uwaa.. da la mamat kalid cakap macam bertih jagung.. ksian zizan kuh syg.. hakhak! merah muka dia.. =P

krole said...

LM=huhuh...kat youtube ade wak~

krole said...

cik ladies=ahaks..tu r..cian kat dorank..muke cuak je~