Friday, February 10, 2012

Cabaran Seorang Suami

Assalamualaikum kepada semua member-member yang disayangi sekalian (chee.. ayat tu), korang rindu tak dengan krole? hihihi... Mestillah rindu kan? salam jumaat kepada semua, hari ini krole tak dapat nak pergi solat jumaat sebab tengah bertugas aduh!!! solat zohor je lah hari ini. Ohya kali ini krole nak story sikit pengalaman krole yang dah bergelar suami sekarangni, pergh!!! jadi suami ni bukan senang bro!!! senang cerita ilmu kena cukup dada. Tak kiralah dari segi agama, kepimpinan, rumah tangga dan perihal wanita semua tu kena tahu ooo!!! bukannya main kahwin je. Alhamdulillah sekarangni krole sedikit demi sedikit belajar tentang perkara-perkara tu, nasib baiklah isteri banyak membantu.                                                                                                           Kalau tidak komfirm lopong krole hihihi... Sebenarnya krole mahu cerita panjang lagI tapI bateri telefon krole ni 'kong' pula adus, so insyallah nanti kita sambung lagi ya... Happy blogging semua :)

4 Komen:

Wanzi said...

betul tu krole..... kalau nak kahwin kita mesti betul2 dah bersedia pikul tanggungjawab sebagai suami... kalau tak tahu mesti belajar....

Halimatun Sa'adiah said...

bile nk jd ayah pulak krole??
heheheee

MaYa MustWany said...

alahai ciputnya..hihihi
jadilah kn
hihihi yups,smoga krole dpt lalui dgn isteri bahtera alam perkahwinan(wahhh ayat novel kan)hihihi

cjai said...

Tembus juga aku ke blog ko ni huhuhuhu....18757
:p