Thursday, July 26, 2012

Jangan Marah-Marah

 Dalam bulan ramadhan yang barakah ni krole tengok kebanyakkan member-member krole mudah sangat marah-marah, melenting tak tentu pasal, cepat merajuk dan yang sewaktu dengannya hihihi... Mungkin disebabkan kelaparan tahap gaban kot hahahaha!!! sebenarnya dalam bulan ramadhan ini kita digalakan untuk bersabar (sabar itu satu daripada iman), bukannya bersabar dengan menjauhi perkara-perkara yang membatalkan puasa sahaja malah kita kena perlu sentiasa bersabar dengan sikap marah kita, bersabar dengan nafsu kita. Dan yang paling penting kita kenalah perbanyakkan ibadat.

Apalah nak marah-marah... nanti kena jual baru tau hehehehe... agaknya sekarangni krole agak ketinggalan sedikit dengan maklumat-maklumat terkini prihal dunia bloggers ni, korang nak tahu krole baru je tahu semalam yang blogger Hanis Zalikha dapat tawaran berlakon kalau tak silap krole tajuk movienya "Gangster Celup". Pergh!!! tahniah pren... moga lebih berjaya dimasa akan datang~ Oraitz, krole nak ciowlu, nak serbu bazzar dengan member-member... tata~ Happy blogging semua.



p/s : wuahh!!! laponye!!!

6 Komen:

.: iEyLa :. said...

selamat berpuasa krole... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,xbek mrh2 kan..
slmt berpose krole..

p/s: lama tak sggh sni..last sggh sblm krole kwen =)

Amalina Ali said...

jangan marah-marah. nanti kena jual. hehe. selamat berpuasa krole. :)

Cik Rongoks said...

xmo marah2 dan xmo kena marah. hikhik

Asyiqin Haulisah said...

selamat berpuasa jugak krole. jgn2 marah. hehe.

krole said...

ehem2...salam ramadhan kepada semua rakan2...krole doakan moga korang berbahgia disamping keluarga tesyg~