Friday, January 17, 2014

Komposer Lagu Kangkung Ditangkap

Assalamualaikum dan salam jumaat semua... Komposer lagu kangkung ditangkap? hurm... saban hari negara kita ni semakin pelik dan lawak. Macam-macam cerita yang kita boleh dengar... pihak ni kata itu... pihak itu kata ini. Peranan media dinegara ini pun hurm... tak boleh nak pakai sangat... kat TV lain... realitinya lain. Nasib baik ada platform laman sosial dan internet ni. Bolehlah juga dapat info yang benar... Ok! kalau krole nak cerita pun hurm... rasanya ramai dah tahu pasal fenomena KANGKUNG yang semakin popular dilaman sosial khususnya muka buku kan? Malas nak cerita panjang bab tu... sensitif kan? hihihi... sensitifkah?.

Terkejut krole hari ini... rata-rata ramai yang update mengatakan pencipta lagu kangkung tu ditangkap polis...? menurut "MalaysianReview" maklumat penangkapan ini diketahui melalui dakwaan koordinator jingga 13 Malaysia iaitu Fariz Musa dilaman twetter. Aik? kalau betullah perkara ini berlaku hurm... atas faktor apa ya ditangkap? lagu ni mengancam keselamatan negarakah? hurm... pelik bin ajaib bin kelabu asap betul... lagu kangkung ni memang seronok dan menarik untuk didengar... kini hits untuk video ini dilaman youtube telah mencecah sebanyak 360000 kali tontonan... dan semakin meningkat... ok! itu je yang krole nak share... huhu... tak boleh cerita panjang bab ni... assalamualaikum semua.



p/s : gara-gara lagu kangkung je~

3 Komen:

NasQ said...

Alamak... Aku ada buat kangkung gak ni...

PeRdU cINta said...

Salam penghulu segala hari mr krole sekeluarga..lama dah tak makan kangkung..kadangkala kita sering keliru..keliru untuk menentukan antara yang nyata dan batil..Di sini akal dan ilmu mula berperanan..iman mula betugas..moga kita tidak terjerumus dalam situasi kerugian..

Vee said...

Hahahahaha.. Lawak la!! Benda gini pun adooiii.. No comment lah!! Lol. Ketawa dlm hati jak! Lols..