Friday, December 24, 2010

Follower Ke-1400

Wuahhhh!!!krole memang tak sangka ramai yang sudi follow blog krole yang buruk ni(heeee),sekarangni krolezone fans telah mencecah seramai 1400 orang blogger.sewaktu krole menubuhkan blog krolezone ni,memang tak terlintas langsung dalam fikiran krole ni yang ramai sudi follow blog krole~kerana krole tahu kekurangan krole iaitu dalam mengolah entri,krole tak berapa pandai menyusun atau mengunakan ayat-ayat yang power seperti member-member yang lain.namun krole akan tetap berusaha/berlatih untuk memperbaiki kekurangan ini,insyallah.terima kasih krole ucapkan kepada semua yang sudi follow blog krole,you all are the best~entri kali ini krole tujukan khas buat blogger mr shah yang merupakan krolezone fans ke-1400.

hah~inilah rupa blog blogger mr shah kita~coolkan???krole ada buat kaji selidik keatas blog ni tapi tak dapat banyak maklumat mengenai blogger shah ni,so kalau ada silap minta maaf banyak-banyak ya shah,ok...berdasarkan kepada pengamatan krole shah ni menetap di jordan(wuahhh tolke ni???)jauh tu??? dan bidang yang diminatinya adalah teknologi dan perniagaan...muzik kegemaran beliau bergenre rock,modern rock,pop, dan altenative/mainstream.perghhhh!!!ganaz juga beliau ini heeee,so kepada member-member lain yang belum mengenali blogger mr shah ni korang semua boleh mengunjungi blog beliau dengan mengelik sini ataupun klik saja nama beliau didalam entri ini yang krole linkkan~ok,jom kita serbu ramai-ramai yeahhh!!!


p/s : cayang korang semua~

10 Komen:

emieysandra said...

thniah Krole ;)

Fiqah Alias said...

waahh..hebatnya..!! mmg best pon blog krole nie..thumbs up..=)

Unknown said...

wahhhh...thanks coz sudi promote blog aku yang xseberape ni..hekhek..bz cket smpai isnin nanti...jenguk2 la blog walaupun blum update... :)

krole said...

emieysandra=wuahhh tq2 wak~

krole said...

fiqah=wuahhh krole hargai sgt~tq wak~

krole said...

mr shah=wuahh!!!xdak hal..lek lok kja tue~

cik panadol said...

wah ramai betol! tahniah...keep on blogging.....

krole said...

cik panadol=wuahhh tq2...ngeee..

Lydia Miza said...

tahniah awak..tah 1400 yer..

krole said...

LM=hehehe tq ye wak~