Saturday, November 13, 2010

Hadiah Banner Dari Member Blogger

tag2
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger,hari ini krole ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada blogger wanzi secara terbuka melalui entri kali ini,kerana beliau telah membuatkan banner yang istimewa untuk blog krole ni heee~(kmfrm krole gne banner ni ble da rase boring ngan banner lame tu~tq wanzi),rasanya ramai kenal dengan blogger wanzi kan?seorang yang lemah-lembut dan sopan-santun orangnya.beliau juga banyak mempunyai ilmu dalam bidang teknologi ni,krole kata begitu kerana entri wanzi ni banyak mengenai tutorial ataupun maklumat-malumat mengenai teknologi masa kini~ahaks terima kasih yer wanzi,bolehlah krole yang buta IT ni belajar sedikit sebanyak mengenai teknologi-teknologi masa kini heeee~(dak kmpong katakn ngeee~)


krole akan sentiasa berdoa ke hadrat ilahi agar wanzi diberikan kesihatan yang baik dan menjalani kehidupan yang bahagia~insyallah.bagi blogger-blogger yang belum mengenali blogger wanzi,korang semua dijemput untuk memeriahkan blog beliau yang best~rugi kalau tau tak kenal beliau,kalau tak percaya jom kita terjah sama-sama heeee~ohyer untuk menerjah blog wanzi sila klik sini atau klik saja nama beliau dalam entri ini.


p/s : tq wanziiii...suke sangat~

14 Komen:

Anonymous said...

sgt seronok di situ okeh....
* blom penah dpt banner lagik*
nice~

krole said...

nida=hehehe mmg best pon ngeee~

Idalara said...

sis pun dpt banner free tp dari wachak..baik hati diaorg ni kan tuk kita yg kurang pandai ni..oklah cun banner baru krole.

krole said...

idalara=hehehe~cantek kan wak..jgn jeles ngeee..

Wanzi said...

salam krole... tima kasih byk2 ler krole sbb siap buatkan entry.... oh ya wanzi ade buat perubahan pada banner krole... kalau sudi jengok ler ye......

krole said...

wanzi=hehehe tq wanzi mkin ganaz banner tu heee~

Asri Alam said...

ewah2.. simple tapi canggih, ala-ala logo gitu :)

krole said...

sasa=hehehe~tu r bestnye ngeee~

suka_haha said...

wah!!! cantiknye banner krole hehe...

krole said...

matdin=wuahhh tq2 matdin...wanzi bat khas tu heee~

adwafarahin said...

lawo kot!
=)

Nizam said...

bestnyer krole dpt banner free yer.. :P

krole said...

adwa=mmg lawo pon wak ngeee~

krole said...

snoop=hehehe rezki krole bro ngeee~