Thursday, December 22, 2011

Kasihku Telah Pergi

Tengok tajuk tu pergh!!! memang dah pasrah gila. Hari ini kasihku telah pergi meninggalkan diriku, argh!!! selama ini kemana krole pergi mesti dia akan turut serta tak kira waktu, hujankah? panaskah? kitaorang selalu bersama. Banyak kenangan yang kami bina bersama, tapi hari ini krole terpaksa melepaskannya. Walaupun hanya untuk seketika pergh!!! terasa juga dengan pemergiannya hari ini. Macam manalah krole nak meneruskan hidup selepas ini? aik? mesti ramai yang pelikkan??? kenapa krole pasrah tiba-tiba ni???

Ayat kat atas tu saja buat suspen krole harap korang jangan marah ya hehehe ok begini ceritanya. Pagi tadi krole pergi ke lapangan terbang LCCT untuk menghantar motor kesayangan krole ni balik ke sabah, dalam banyak-banyak barang krole kat sini, ini je yang krole tak dapat nak jual? banyak sangat kenangan dengan motor ni tak sanggup nak jual. Lagipun inilah kenderaan pertama krole yang beli guna duit sendiri pergh!!! walaupun motor krole tetap bangga hehehe.

Inilah rupa kesayangan krole ketika sedang ditimbang beratnya bagi mengetahui kos untuk penghantaran ini? tak sangka motor krole yang ramping ni boleh mencecah 108kg pergh!!! berat juga ya, tapi setelah uncle penimbang tadi buat kiraan serta memberi "diskaun kawan-kawan" akhir sekali kos yang krole perlu bayar untuk penghantaran ini adalah sebanyak RM620 wuah!!! nasib baiklah dapat diskaun kalau tak boleh sampai RM700 juga katanya, betul atau tak... tak tahulah krole janji dah setel.

Beginilah rupa owner yang kesedihan kerana motornya sudah terbang balik ke sabah? hehehe macam tak sedih pun kan??? hahaha!!! krole sedih bukan apa... motor balik kampung awal dari tuannya hihihi... Oklah krole ni pun nak sambung kemas-kemas barang, so happy blogging semua.



p/s : uwah!!!

11 Komen:

TS said...

happynye die dpt pindah sne...huhu..
makin jauhla krole pasni.. :(

Anonymous said...

hihihi moto sampai dulu.hihihi..
yang penting selamat.

ASSOYFINGER67 said...

salam buat sahabatku....doa bagi kebahagiaanmu...sedih plak aku bila kao pergi..tapi bila dekat kesibukan menghalang kita berjumpa..huhu...agar kita sentiasa begini....fren 4ever!!!

caliph shuriken said...

mahal jgak skali hantar cmtu, huh...

*krole, shout sini dh xde ka?

Unknown said...

smart lagi moto tu krole ...motor aku dh mcm lori sampah dah !

krole said...

IEyla=ye wak..gumbira sgt~biar jau dimata dkat d hatikan wak...we still fren right~

krole said...

Maya=yer wak..thanks hehehe~

krole said...
This comment has been removed by the author.
krole said...

Assoy=thanks brader assoy...trima kasih sudi kawan ngan krole slama ini...insyallah akan dtg kalo ada rezki msti jmpe pnya heeee...

krole said...

caliph=tak jgk bro..tu kre murah da..dulu lagi mahai...aha~bat smentara ni krole buang dulu cbox kat blog ni..maaf utk segala ksulitan~

krole said...

khairul=huhu thanks bro...tp dlm gmbaq je cantek tu..luar truk da..scratch sna sini hehehe~